|
|
|
|
Pycollo
Adas
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:37, 04 Kwi 2008 Temat postu: Konwój |
|
|
Konwój.
Idzie sobie grupka złych powiedzmy bojowników o wolność ludową Indii przez las. Prowadzą więźnia. Ameryka... Tfu Polacy ich namierzyli i zamierzają im nakopać. Więzień ma zostać w jednym kawałku odtransportowany do Polski. Im więcej napierdolimy żółtkom tym lepiej.
Polacy:
-Uratować więźnia. 4pkt
-Uciec. -3pkt
-Czekać na ewakuację i ewakuować się. 5 pkt
-Vip ma przeżyć. 5 pkt.
-Nakopać KPA za pierzwym razem. (all ded) 5pkt
Nie uratowanie więżnia równe jest z niepowodzeniem misji.
Śmierć Vipa. -10 pkt.
KPA:
-Nie dać się wyrolować cz 1 15pkt
-Nie dać się zabić, cz 1
-Zabić Vipa po odbiciu go przez Polaków. 5pkt
Jeśli Vip zostanie uratowany to - 8 pkt.
Jeśli KPA zostanie pokonane cz 2 (wygrana Polaków) -5pkt
-Zabić wszystkich najeźdzców. 3 pkt
-Nie pozwolić Infidelom uciec. 10 pkt
VIP= Opaska na oczach, związane ręce, bądź związane ręce i nogi.
cz 2= colt w dłoni.
Teamy dzielimy na w miarę równe.
W przypadku 3 aegów KPA+2AEGi
W parzystej liczbie osób przewage liczebną mają KPA
Jak zauważyliście scenariusz ma dwie części. Pierwsza odbijanie i za kilka godzin ( w scenariuszu, w realu=przegrupowanie) druga czyli bronienie. OWRAH?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|